piątek, 14 września 2012

Klikacze


Witajcie! Dziś post krótki i mało kosmetyczny, a to dlatego że już od ponad tygodnia leżę przykuta do łóżka i najzupełniej w świecie nie mam siły na stworzenie ciekawego, opatrzonego w dobre zdjęcia posta. Jednak jak widzicie pomału wracam do życia :) 

Wydaje mi się, że temat który chce dziś poruszyć jest dość aktualny, ponieważ często na różnych blogach widzę linki np. do projektu pusta miska. Jeżeli lubicie udzielać się w tego typu akcjach myślę, że bardzo pomocna może okazać się strona chcepomagac.org.

Zbiera ona wiele klikaczy, czyli ikon programów charytatywnych takich jak pajacyk, polskie serce czy wspomniana już przeze mnie pusta miska. Myślę, że warto poświęcić chwilkę na klikanie :)

Może znacie podobne serwisy? Jeśli tak to koniecznie dajcie znać :) A tym czasem wracam regenerować siły, by niedługo napisać dla was jakiś fajny kosmetyczny post :)

9 komentarzy:

  1. Klikam klikam i wpisuję kody z Wiskas(a), to też nic nie kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klikam ;) niby nic a mozna pomoc;) lubie takie akcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś codziennie wchodziłam na pustą miskę i od dzisiaj również będę to robiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o pomaganie zwierzakom ze schroniska to ja polecam aukcje na allegro które organizuje fundacja Agapeanimali:, tutaj jest link do tych aukcji: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=agapeanimali
    może to Was zainteresować, bo sprzedawane są kosmetyki bo bardzo okazyjnych cenach. Ja sama już 2 razy wzięłam w nich udział i mam pewność że tych parę złotych na prawdę trafi na rzecz bezdomnych kotków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo szczytny cel- juz umiescilam w zakladkach- bede klikac codziennie:) place tez regularnie male kwoty na WWf oraz kupuje karme dla schronisk. To tak na marginesie, ze mozna jeszcze inne dobrez rzeczy robic oprocz klikania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie akcje są bardzo dobrym pomysłem :)
    Zapraszam do odwiedzin i mojego bloga i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie akcje ja pomagam pieską ;)
    Zapraszam cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń